Tvätten är klar..

Äntligen.. Nu är tvätten klar här. Ännu en gång lyckades jag med att inte krympa eller färga någonting. Inte illa. 
Ska bli skönt att lägga sig i en renbäddad säng. Kommer sova som en prinsessa bredvid min prins :) 


Här är lillens babysitter. Tycker den är jätte fin :) Ska bli så mysigt att se sin lilla flicka/pojke sitta där och vagga, hihi. Kan inte vänta längre. Men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge? Eller jo, det gör man visst!
Nu ska jag kolla på One tree hill och mysa med min karl. Sen blir det sängen och drömma sött, hihi! Godnatt med er.



B
om Bad update:
Vad är det för vagn ni ska köpa? :)

Svar:
Det blir en vagn ifrån babyproffsen som heter "Baby travel" Jätte fin och smidig när det gäller att köra i city samt i terräng. Kommer bilder på den när den anlänt :)






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: