Bad update

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen idag men jag har helt enkelt haft fullt upp. Började med att jag gick upp tidigt. Sedan duscha och göra vid sig och sen kom min kära vän med nybakade frallor och juice, mums.. Kan inte bli bättre. Begav oss till babyproffsen och jag fick kolla in min vagn igen, SÅ HIMLA FIN ÄR DEN! Längtar tills den kommer innanför dessa dörrarna så jag kan titta på den hela tiden. Kollade även efter en sköt väska. Men hittade ingen så jakten fortsätter. Nu ska vi äta här snart. Mannen är iväg och köper mjölk, så söt han är. Han är lite sjuk dessutom, stackaren! Snart tvätta med så detta inlägget blir kort, tyvärr. Ska skynda mig med nästa update :)


Lillens säng. Dock ska den inte stå där ;) Men det förstod ni nog. Sedan madrass osv ska köpas :D





Postat av: B

Vad är det för vagn ni ska köpa? :)

2010-05-17 @ 19:52:18

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: