Nytt försök..

Vi ger nu mera bloggen ett nytt försök. Då jag har upptäckt att det händer väldigt mycket i mitt liv som kan kännas ganska skönt att få ur sig ibland. Inte bara sitta och grubbla på det själv utan dela med sig till andra dessutom.
Vi har fått lägenhet inne i Kristianstad äntligen så den 1 Juli flyttar vi till en trea och det betyder att lill skruttan får ett eget rum. Hon kommer bli så lycklig och äntligen kan man börja inreda med små söta bord och stolar! Ska bli mega skoj!



Idag har vi grillat och ätit gott. Var trevligt förutom att det blåste ute. Lillan somnade i vagnen och vad är inte nyttigare om det inte är att sova i vagnen utomhus? Hon älskar att slippa åkpåsen men för värmens skull (utan att det ska kännas obekvämt) så använder jag mig av regn/vind skydd sålänge hon sover. Då blir det sådär mörkt och mysigt. Man vill bara krypa ner i vagnen och lägga sig och jag kan garantera att jag hade somnat på studs.

Emelie & mitt söta fadderbarn Cassandra var här och hälsade på idag också. Var mycket trevligt att se dom. Blev helt chockad när jag såg henne. Gud vad det händer mycket på bara 1,5 månad. Men hon är så underbar <3



Lillan sitter i gåstolen och busar medans jag lägger energi på mitt inlägg här. Vi får väl se hur länge jag fortsätter denna gången. Ska bli dessutom bli spännande att se hur många som faktiskt läser. Ska snart natta lillan också. Imorgon ska hon ha en hel ensam dag tillsammans med sin pappa medans jag är och jobbar. 08:00-16:00, ska träffa alla underbara människor igen och ge mig på ett nytt försök att bli klok på allt som sker där. Vi får väl se om jag någonsin lär mig....





Postat av: Petra

Hur går det med uppdateringen ;)

2011-04-27 @ 10:59:34
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: