Vilken kväll..

Haha, vilken kväll det var igår. Så fruktansvärt roligt. Min kära pojkvän gjorde som jag sa i förra inlägget mat till oss, han är en ängel :) Blev super gott och magen blev riktigt nöjd. Sedan blinkade jag med ögonen och frågade om vi inte kunde titta på one tree hill, och han sa klart och tydligt "Vi tittar på  ETT avsnitt" okej okej, visst.... 

.....

Klockan 3 inatt stängde han av tvn för att sova. Då hade han tittat på ÄNNU FLERA AVSNITT och nu är han fast. YES, fick honom ;) Så nu vet jag minsann vad vi ska titta på, på kvällarna och dagarna också för den delen. Var hemma hela kvällen helt själva igår (utan besök, som alltid annars) och det var faktiskt skönt måste jag säga :) 

Hade det inte lätt i natt. Magen är i vägen både här och där och det är jätte jobbigt. Vill bara att bebisen ska komma ut nu. På söndag är det bara 12 veckor kvar, förhoppningsvis ännu mindre. Jag tror ju själv att jag kommer få 2 veckor innan, och BARA för det så går jag säkert över tiden med 2 veckor istället. Haha, hade inte förvånat mig ;)

Nej, blev ingen bild i detta inlägg men det kommer sen. Nu ska jag ordna frukost. Ha det så bra så länge. 
Kommentera gärna :D






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: