Uppdatering

Ledsen för en dålig uppdatering. Kan tänka mig att ni varit som galna, haha. Som ni kanske vet var jag på glucos saken på mvc igår. Mmm, jag kan ju inte säga att det var det godaste jag druckit, fy fan säger jag bara. Det luktade vedervärdigt och smakade likadant och jag höll på att spy ett ex antal gånger, men ner skulle det så det vara bara att bita i det äckliga äpplet, haha. Där var i alla fall inget fel på mig förutom att jag har fått järnbrist och behöver järntabletter, jag som trodde att jag skulle slippa det men ack så fel man kan ha. Så nu börjas det, och dom är inte heller roliga. Hatar verkligen att ta tabletter =( Det är faktiskt synd om mig ibland..

Nu väntar jag på min pappa som ska hämta mig. Ska åka med honom och jobba för att jag känner mig sjuk rastlös. Så där dödar jag några timmar. Sen blir det nog staden för jag måste köpa ett linne som jag hittade igår, riktigt tjusigt att ha nu under graviditeten (nej, det är ingen mamma tröja) Ska visa sen, den är riktigt fin =)

Övrigt mår bebis och jag bra. Vi ska nog sova hos mina föräldrar inatt för att min kära man ska jobba och jag vill inte sova här själv, det är läskigt. Får se hur jag gör, eller om jag kanske får tag i någon som kan sova här med mig!

Nu måste jag springa. Pappa ringde.. Skriver sen, kraaamiss






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: