Saknat mig?

Misstänkte väl det, vem saknar inte mitt bloggande, haha! Jag gick in i vecka 29 igår, eller som barnmorskan säger (graviditetsvecka 30) Det är helt cp det där och jag förstår inte riktigt men jag är i alla fall i 29+1 idag och det betyder att det bara är 11 veckor kvar. Och jag tror dessutom att jag kommer få tidigare så jag antar att det bara är 9,10 veckor kvar. JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG. Var inne med mina underbara föräldrar och bokade barnvagnen. Så om 14 dagar kan vi hämta den när vi vill, underbart.. Vill bara ha den här nu, så jag kan titta på den. Haha!

Roligt, min älsklings chef ringde så nu ska han jobba 2 nätter till. Ska sova hos mina föräldrar inatt var det tänkt för jag ska upp tidigt imorgon och bege mig till körskolan och plugga och sedan träffa Emelie & Maria och lille Alex ett tag! Spännande. Var så längesen jag träffade dom så det ska bli jätte kul. Se om dom märker skillnad på "lille" magen. Sen förhoppningsvis kommer Therese på kvällen och sover här tills på Onsdag, hade varit riktigt kul. Har inte träffat henne heller på riktigt länge så saknar ju henne en massa. 

Har just nu lagt in den första tvätten. Tycker dock att det är ganska avslappnade att tvätta. Man får annat att tänka på ett tag och det kan behövas ibland. Så det är mitt tips till er, om ni vill ha annat att tänka på kan ni göra lite nytta och tvätta lite kläder ;) Min pojkvän tycker det är jätte skoj när jag tvättar och säger att "Man behöver ju ingen parfym på kläderna för dom luktar bara skölj medel" Haha, jag öser i en massa för jag älskar när det luktar gott. Men vem gör inte det egentligen? Nej, nu ska jag bege mig ner i tvättstugan. Skriver mer senare.. Puss






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: