Pappas dag idag, hurra hurra

Godmorgon bloggen. Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min pappas födelsedag, hurra hurra hurra. Jag och min man blir upp hämtade vid 13:30 för att bege oss hem till mitt familjehem för lite tårta osv :) Ska bli riktigt trevligt att komma iväg lite, hemma är ju alltid hemma men det är något vist med att komma hem till sin familj, inte sant? =D

Ska snart fixa till mig lite och göra mig lite gravid-fin. Fast det får jag göra imorgon och lördag också för då är det middag/party som gäller. Alltid kul att göra sig i ordning då, tycker jag. Man vill ju gärna inte känna sig som ett spöke :/ Dock gör jag det endå, hade behövt sola ansiktet lite. Kan man det tro? Får inte sola magen under graviditeten men ansiktet kan ju inte vara någon fara tycker man =)

Bebisen har busat hej vilt i magen sen jag vaknade, mysigt. Men måste ju säga att sparkarna inte är speciellt "snälla" alltid, men det får man ta. Längtar tills han/hon tittar ut <3 <3

Nu ska jag äta frukost, hörs sen.. =)








Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: