Nattinatt

Tyvärr blir det ett kort inlägg. Blir snart sängen för min del då jag ska upp 06:30 imorgon. Ska nämligen göra "glucos" saken hos barnmorskan och jag längtar INTE! Det ska tydligen vara riktigt äckligt att dricka den smörjan och sedan måste man sitta där hungrig i 2 timmar, jag blir galen på tanken men det är bara att bita i det sura äpplet. 
Om det är någon som gjort det kan ni väl skriva och berätta hur det var för er?.. Spännande att höra!

Nu blir det lite kvällsmat sedan One tree hill med mannen. Så jag skriver imorgon efter mitt besök. 
Lyssna hjärtljud imorgon med. Mysigt värre! 
Godnatt och hejsvej

B skriver: Hur gammal är du och var i Skåne bor du? :)

Svar: Jag är 21 men fyller 22 den 24 Juni och jag bor i Kristianstad. 
Hur gammal är du och var bor du själv? :)









Postat av: B

Fyller 19 den 6 juni och bor i Malmö :)

2010-05-20 @ 00:49:29

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: