Magen har gjort ont idag

Vet inte vad det är men jag har ont i magen och mår illa samtidigt. Svårt att förklara känslan. Någon som har varit med om samma sak? Eller så kanske jag håller på att bli sjuk, hade ju inte varit speciellt konstigt.. Jag har inte varit sjuk en enda gång sedan jag blev gravid, och det är ju några månader, men man ska minsann inte klaga :)

Vi har varit iväg idag och hämtat spjäl sängen åt den lille busen. Och den står nu monterad i vårt sovrum, måste ju börja vänja sig vid att där är en säng till. Bara madrass, spjälsängskydd och sådär som behövs. Ska ta ett foto imorgon hur det blev så ni kan få se. Så fint, och nu längtar jag ÄNNU MER (om det nu går) Tänk då hur man blir sedan när vagnen och babyskyddet hämtas, kan inte vänta längre nu. Längtar ihjäl mig. Och tills kläderna tvättas osv.. Längtar så extremt mycket och det gör nog min kära pojkvän också, han såg så glad och lycklig ut när sängen var på plats. Farsan :)

Nu ska jag lägga mig och vila. Blir kanske en uppdatering till sen om jag orkar. Till skillnad från andra gånger så lovar jag ingenting. Beror på hur det känns i magen. Kul att så många läser och följer bloggen, hoppas jag!! 

Kram på er






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: