Kommentarer

Vad kul att ni kommenterar mer nu...
Jag tycker verkligen det är riktigt roligt med kommentarer. Ni får gärna ställa frågor också, om där finns några. Bara roligt! Min kära pojkvän spelar hög musik (konstig sådan) och diggar med såklart. Han har roliga saker för sig ibland, han brukar mima med till låtarna åt mig, eller vad man säger. Haha då får man ett gott skratt, även duktigt gulligt =) Kan inte säga det för många gånger, men jag har världens underbaraste pojkvän och jag trivs så sjukt bra med honom <3 <3 <3 <3

Ikväll som sagt, kommer lite folk hit. Vi eller dom ska festa och jag och min gravida vän ska följa med och få klä upp oss och träffa lite folk, alltid kul.. Sen kolla på sin pojkvän + vänner när dom är fulla är aldrig helt fel heller, det kallar jag HUMOR, hahaha. Ska försöka spela in något ikväll, hade varit skoj va? 



Ibland kan man ju nästan se lite söt ut till och med, haha. Nu ska jag och min kära sambo dricka en kopp kaffe med hans mor. Sen blir det nog lite mat och sedan minsann ska det fixas och trixas här =D Ha en bra dag. Skriver sen!!






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: