Hemma

Äntligen hemma igen. Eller äntligen och äntligen ska jag väl inte säga, det är rätt skönt att komma iväg ibland. Lite omväxling osv.. Säger jag som bara har bott här i 2 veckor, haha =) Men det är något speciellt att komma "hem" eller håller ni inte med mig? I vilket fall som helst så står min man och lagar mat till mig nu (och sig själv) då jag har extrema sammandragningar så jag skippar nog det istället. Luktar mycket gott =) Blir en klassiker, köttfärssås och spagetti, funkar alltid i min mage. 

"Kan inte du berätta hur ni får ihop allt med ekonomin nu när ni ska ha barn eftersom att ni är så unga. Funderar nämligen också på att skaffa barn och är lika gammal som du är :) tänker på boende osv och om ni har jobb eller hur ni gör? 

Tacksam för svar :)"

Svar: Som svar på din fråga kan jag säga att det har varit ganska tufft och utan hjälp ifrån föräldrarna hade det nog inte gått speciellt bra. Nu får jag visserligen bra mammapengar med tanke på att jag jobbat sen innan i 3 år. Och vi har turen att min pojkvän fått jobb också, så vi klarar oss galant. Nu har vi egen lägenhet dessutom. Dock får vi hjälp med prylarna som ska köpas, det är en himla massa! Och det är vi evigt tacksamma för =)

Nej, nu ska jag äta. Så jag får skriva sen igen, annars blir maten kall som is, haha =)








Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: