Helt ensam..

Min dag började ju lagom bra, gick upp 08:00 och sedan gick jag och min kusin till stan. Jag köpte ett linne och sedan begav jag mig med mina kära föräldrar och farmor (och Gunnar) till babyproffsen. Äntligen är vagnen bokad och kommer kunna hämta den om ca 14 dagar, hur underbart är inte det? Då blir det bild på den, såklart :) 
Kollade även då efter en sköt väska men blev besviken igen. Och madrass osv måste inköpas snarast dessutom. 
Man tror inte att det är så mycket som ska köpas men gud vad mycket det är man behöver tills det lilla livet kommer till världen. Det är MYCKET mer än man tror i alla fall. Fick även med mig ett litet paket som innehöll bland annat; En blöjhink, blöjor, amnings inlägg, tidningar, en olja, tvättlappar osv.. Det är ju aldrig fel, en riktigt bra början måste jag få lov att säga, eller skriva får jag väl säga.. 

Nu däremot vet jag inte vad jag ska göra. Tror en kompis kommer hit lite senare, om en halvtimme eller så men jag vet inte. Känns sjukt konstigt att vara här själv. Min underbara pojkvän är iväg och jobbar inatt vilket betyder att han börjar kl 21:15 och slutar 07:15, och då får jag sova helt ensam, eller åtminstone SOMNA ensam och det är sjukt läskigt :( Men han ska jobba hur mycket natt som helst i sommar (bara natt) så jag får helt enkelt vänja mig vid ensamheten.. Tråkigt nog! Ska sätta mig framför tvn ett slag och hoppas att tiden går snabbt tills mannen kommer hem och kan mysa med mig så jag sover gott, hi hi..

Kan skriva senare igen om ni är snälla. Godnatt annars :D KOMMENTERA förresten så lovar jag bilder imorgon ;)






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: