Hård kväll (i alla fall för vissa)

Jag måste ju säga att det var ingen höjdarfest vi var på igår direkt. Den var ju slut när vi kom dit och den så kallade "värden" var väl deprimerad eller något för han var inte ens i närheten. Aja, som det kan sluta med lite dricka i kroppen. Vissa tål inte det helt enkelt, men.. Been there and done that! Har vi nog alla!

I hopp om att hitta en annan fest började vi leta men det var ganska dött i hela stan så vi åkte hem och spelade kort istället. Fungerar alltid. Kom i säng hyfsat sent tycker jag, klockan var nog 03:00 ungefär.. Hade röj med pojkvännen innan vi somnade, höll på att fjanta oss så det lät nog som om vi skulle väcka hela kvarteret, haha. Men man får väl roa sig någon gång med att känna sig lite "yngre" än vad man egentligen är.. Inte sant? 

Nu ska jag äta frukost och sedan bär det av mot Ikea. Vet egentligen inte om jag orkar men vad ska jag göra här? 
Får bita i det sura äpplet och glatt följa med. Så kan min kära man vara hemma och städa så länge, PERFEKT!

Ha en bra dag, skriv GÄRNA lite mer kommentarer!!! =)





Postat av: Anonym

Visa gärna saker ni köper till bebis, så mysigt att se hihi

2010-05-16 @ 13:08:46

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: