Godmorgon

Godmorgon. Eller god middag kanske man ska säga. Jag har inte fått speciellt mycket sömn inatt. Har haft en vild bebis i magen som har sparkats osv.. Och det är inte det lättaste att somna till och även om jag hade kunnat så hade jag inte gjort det, vill inte missa något tillfälle alls att få känna bebisen =D

Har precis fått i mig lite frukost här och funderar nu på att ta mig en liten tripp in till stan och kolla lite, men vet inte om jag orkar egentligen. Det återstår att se. Jag hade lätt kunnat lägga mig och sova ett tag till, varför har jag börjat bli så trött nu. Det hänger inte ihop riktigt. Trodde man skulle bli lite pigg i alla fall. Men det är väl all extra vikt man bär på dessutom. Gaah! 

Nej, nu ska jag in och hoppa på sambon som sover fortfarande. Lille grisen! ;)





Postat av: B

Hur gammal är du och var i Skåne bor du? :)

2010-05-19 @ 15:58:41

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: