10 minuter..

Om 10 minuter beger jag mig mot Hammar (familjehem) och njuter av att fira pappa med familjen :)
Och jag har gjort mig redo nu, såhär ser jag ut idag. Bilden är jätte kass, försökte få min pojkvän att ta den och det var väl tanken men han försvann nyss ner till affären, så jag får glatt lägga in en mindre fin bild, nöj er :)


Men vilken snygg min, NOT ;)





Postat av: Anonym

Kan inte du berätta hur ni får ihop allt med ekonomin nu när ni ska ha barn eftersom att ni är så unga. Funderar nämligen också på att skaffa barn och är lika gammal som du är :) tänker på boende osv och om ni har jobb eller hur ni gör?



Tacksam för svar :)

2010-05-13 @ 15:34:32

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: