Vilket underbart väder

Ååh vad underbart med denna vårkvällen. Fast det är dock riktigt kallt ute, jag och pappa frös när vi gick till bilen. Brr! Har köpt ny foundation och mascara idag. Det behövdes, tryckte verkligen ut det absolut sista ur flaskan nu.
Köper alltid den här med foundation och puder i ett (vitaminer) Kommer inte ihåg vad den heter :/ Hmm, orkar inte gå och kolla heller. Sen köper jag den "Lash stiletto" bästa mascaran jag haft någonsin, prova det..

Varit på stan idag med min älsklings mamma och ätit kina buffé, mums vad gott det var. Fick dock i mig BLÄCKFISK!
Fyfan, blev rädd när jag läste det för jag tyckte att det smakade lite konstigt. Men jaha, då har man provat det också. Sedan gick vi och köpte kläder till dom små barnen som är 9 år gamla, mycket fint :) Och sedan blev det en fika med kaffe och kaka. Mums! Har ätit som en galning idag. Och sedan kom min älskling och co in till stan. Han är så underbar, finns ingen som förgyller min dag mer än honom, pussgurkan :)

Nu ska jag kolla på "halv 8 hos mig" SJUKT BRA :D
Hejsvej


Här har ni mig blond ;D Vilken skillnad va?






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: