Mardrömmarna har satt igång

Jag har läst om en massa gravida som har haft en himla massa mardrömmar just nu under graviditeten, och detta varje natt. Har tagit det som en nypa salt men nu vet jag precis vad dom menar. Jag har drömt säkert 4 olika mardrömmar/drömmar inatt som jag dessutom kommer ihåg, vilket är lite läskigt. Har till och med vaknat med huvudvärk för att det varit lite för mycket, usch och fy!

Förresten, har jag berättat att vi står etta på en lägenhet? Jag kommer inte nämna mer om det men får vi den så flyttar vi den 1/5 och då blir jag och min älskling äntligen sambo i väntan på vår underbara lilla bebis som så gärna får titta ut redan nu :) Kan inte säga mer än att ni ska hålla tummarna!!

Inatt hände det igen, vet inte om jag har skrivit om det innan men det är som att jag vänder mig lite för snabbt på natten och då hugger det till i magen, som att allt vrider sig. Jag tror inte att jag är så van ännu, magen växer men endå inte jätte stor. Om ni förstår. Någon som varit med om liknande?

Nu ska jag ringa Rebecka och äta lite frulle :) Hoppas hon kommer snart, uttråkad!








Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: