Ledsen

Ledsen för den hemska förseningen med detta inlägget men som dom säger, bättre sent än aldrig va? =P
Jag har som jag talade om i något av inläggen varit hos frisören nu och jag är HELNÖJD. Ni som sett mig innan vet att jag hade hyffsat långt hår. Långt och långt men långt, haha. Nu iallafall är det KORT, borta, avklipp, väck. Lite sorligt men jag trivs så otroligt bra i detta korta. Skönt. Ska ta ett foto såfort jag varit inne och duschat och sådär. Jag och min älskling ska äta på Resturang Peking ikväll, så sugna som vi varit så är det dags för det nu, japp!

Vår lilla flicka i magen är helt vild. Hon sparkar och sparkar och det blir tydligare dessutom, underbart. Nu tror jag tillochmed att min älskling kan känna det med händerna! Återstår att se. Kanske sparkar till på resturangen ikväll, höhö ;) Nej, nu ska denna fröken äta frukost och sedan duscha och göra vid sig. Blir foto sen.

Ha det bra.





Postat av: jennifer

Hejsan:)

Har nyss kollat in din blogg, och kommer att fortsätta kolla in den, den är jättefin och det ska bli kul att få följa dig på din resa eller vad man nu ska kalla det. Så jag hoppas att få läsa ganska mycket om funderingar/tankar och så om graviditeten:)

2010-03-17 @ 16:39:53
URL: http://jenniferlevin.blogg.se/
Postat av: Becca

Ohh så glad jag är för din skull! Vad kul att ni ska få en liten flicka. Tänkt på några namn?

Vi måste träffas snart!

Kram!

2010-03-19 @ 23:19:42
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: