Hemsk natt

Godmorgon!

Inatt har varit den värsta hittintills fy, säger jag bara. Vaknade vid 03:00 av att det gjorde ont i magen och då antog jag att det var för att det växte. Men jo visst, det gjorde mer och mer ont och tillslut låg jag och lipade i sängen =( Nu undrar jag ju bara vad det kan vara som plågade mig så. Är sjukt orolig att det har hänt bebisen något, men det hoppas jag inte. Är lite öm i magen nu på morgonen också så om det inte blir bättre får jag åka in och kolla upp det.

Uppe med tuppen idag. Skönt, fast jag hade nog sovit en timme till =) hihi! Som jag skrev igår så ska jag bege mig in till stan och göra vid mina naglar och bli gravid-fin, kan ju inte påstå att graviditeten gör att jag känner mig finare direkt men det ändras nog snart! Sen blir det nog hem och vila en stund och sedan får jag se om man träffar någon på en fika eller liknande =)

Efter dagens frukost blir det nu att gå ut en sväng med hunden som snart kissar på sig, stackarn! Ha det gött sålänge. Kram






Postat av: Malin

Fin bloggen blev=) Låter inte kul att ha så ont i magen:(

2010-03-09 @ 12:59:16
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: