Hemma ifrån stan..

Nu är jag hemkommen ifrån stan. Okej, det har jag varit ett tag nu men jag har ätit och träffat Maria en sväng också. Och det är därför jag inte skriver förrens nu. Naglarna blev otroligt fina, ska lägga in en bild hade jag tänkt. Orkar jag gå ner nu och hämta kameran? Hum, får fundera på det där! =)

Jag har fått en massa sommarkänslor iallafall och vill bara göra mig fin inför sommaren som är påväg.
Har gjort vid naglarna och har sms:at Linda (min frisör) och gnällt om en tid imorgon eller på torsdag för att fixa frissan som för tillfället ser ut som, ja jag vet inte vad, hemskt iallafall.. Känner mig piggare idag än vad jag gjorde igår. Det måste vara den underbara våren som tittar in igenom mitt fönster, underbart!

Magen är lugn idag! Förutom imorse. Och förresten, berättade jag att det sparkade rejält igår? Lillan höll ett himla liv.
Åh! Jag och min underbara pojkvän längtar som två barn på julafton. Ska bli underbart att få träffa vår lilla tös! <3 Nu ska jag ringa lite samtal hade jag tänkt, så uttråkad man kan vara. Sen ska jag nog vila en stund! Hejsvej!


Jag orkade allt hämta kameran =)






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: