Gå på charm-kurs!!

Jag kokar i hela kroppen. Kom nyss tillbaka ifrån abk´s kontor, var tvungen att lämna in uppgifter för att få lov att söka på deras hemsida. Och vad tror ni inte att den fula killen bakom kassan frågar? Jo, om jag har skrivit ut mina kontrolluppgifter själv. Hur dum i huvudet får man vara? Att kränka en annan person på det viset är helt oacceptabelt. Nästan bud på att ringa deras chef och tala om vilka anställda dom har! Blä på dom!

Annars är allt bra med mig. Väntar på god mat. Hade gärnat träffat någon nu ikväll och förhoppningsvis blir det så också. Känner mig så pigg så då får man ju passa på. Kanske Maria vill ta sig hit och tjabba lite, fast hon jobbar nog nu. Men hon slutar väl någon gång, hoppas jag. OCH VET NI VAD? Imorgon så ÄNTLIGEN ska jag fixa mitt hår. Det ska bli så fint och så annorlunda, vill bara göra det nu så att jag får känna mig fin :) Hihi!

Nu är det mat så vi hörs sen.







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: