Jag är för rolig..

Nu har det tagit evigheter sedan jag skrev IGEN.. Lagom kul för er, nej det tror jag inte heller.
Känns som om jag inte har orkat heller direkt. Denna bloggen är ju mest för att hålla er uppdaterade och inte ens det lyckas jag med, illa illa illa.. Men jag lovar er att jag faktiskt gör mitt bästa, även om ni kanske inte tror det :)

Igår fyllde jag år och blev hela 22 år gammal, det firades lite smått med familj och vänner här hemma. Underbart.
Fick One tree hill säsong 6 av älskling + familj och det blev jag inte lite glad för, för alla som känner mig VET att jag är tokig i den serien och nu fattas jag bara säsong 7 men den har inte kommit ut ännu, eller?
Sedan fick jag och älskling av min mamma och pappa vagnen till bebisen, den är så sjuk mysigt och fin och jag LÄNGTAR tills jag kan köra runder med den, hi hi. Ska fotta allt sedan, sängen och vagnen och sedan babyskyddet som anländer hit idag. Så jag fottar allt sedan, lovar :)

Nu ska jag tvinga min man att åka och handla frulle bulle, hungrig som en GALNING! Bebis är arg också.

Hörs sen, LOVAR ATT FOTTA ALLT IDAG! :) :)






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: