<3 <3

Usch, jag känner mig riktigt dålig som inte har uppdaterat som jag ska men det har hänt en himla massa att jag faktiskt inte har haft lust till att skriva någonting, har tyvärr inte velat ens. Men nu försöker vi igen. Hoppas på att jag stannar ett tag denna gången åtminstone. Men sen vet jag ju att ni är så söta och läser min blogg ändå, även om jag varit borta ett tag, *fniss* 

Kan ni förstå att jag har mindre än 2 månader kvar att bära runder på denna mage? Jag kan inte förstå att jag snart ska ligga på sjukhus och föda mitt barn, MITT barn. Helt otroligt när man tänker på det, jag blir gaaaaaaalen av tanke för jag längtar så sjukt mycket. Vill ha ut lillen/lillan nu och det är väl inte så konstigt? :) 

Tyvärr blir detta inlägget kort, ska duscha sen kommer en vän.

Skriver sen!

Familjen for life <3







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: