13 dagar kvar

Jag kan inte få in i mitt huvud att jag beräknat ska vara en mamma inom 13 dagar, 13 dagar är ju INGENTING. 
Har sagt att jag inte kommer vara speciellt nervös men jo, jag är väldigt nervös nu inför allting. Har ju fått känna på hur det känns och det gör ont och då har jag inte ens känt så som man ska. Bara haft förvärkar, aj aj säger jag. Så jag ser inte framemot smärtan men jag längtar så efter lillan som ska få komma ut, mamma och pappa längtar efter dig hjärtat <3 

Allt är i alla fall fixat nu och det är bara små saker som ska köpas sedan köper vi allt när hon har tittat ut. Tar en tripp till staden och vandrar lite och köper en massa, hon är ju inte lite bortskämd redan :) Vår lilla stjärna! <3

Nu ska jag väcka min kära man som ligger och sover fortfarande, jag vill inte vara uppe själv. Ensamt :( Haha! 
Försöker skriva sen. Kraammiis






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: