Vecka 12+6

Ännu en Torsdag idag och snart helg igen. Känns som om tiden går LITE för snabbt för mig nu. Veckorna bara rinner iväg och jag går längre och längre in i min graviditet, känns spännande men samtidigt lite skrämmande. Man vet ju aldrig vad som väntar en och hur mycket man än förbereder sig så kan man inte vara förberedd nog. Man vet som sagt aldrig vad som väntar. Magen växer iallafall otroligt känner jag. Har MOL värk varje dag nu och det är ju som barnmorskan säger "sådan smärta man får för att det växer" UNDERBART! Snart kanske det syns :) Imorgon går jag in i vecka 13. Jisses! Snart dags för ultra ljud (1/3) evig väntan.. Vill göra det nu!

Gick upp vid 09:00 i morse och var otroligt pigg. Känns skönt att gå upp i tid faktiskt. Man får ut så mycket mer av dagen då. Sover alltid mina 8 timmar. Ringde Maria och bad henne vandra över till mig (som tar 1 min med tanke på att vi bor grannar) väl här blev det kaffe och en massa prat om allt mellan himmel och jord, måste vi göra om oftare! Vi ska bege oss till Emelie ikväll och kolla in hennes nya lya i stan, och hälsa på lille Alexander såklart. Ska bli roligt och kul att tjabba med flickorna som man inte gör så ofta nu längre tyvärr.. Får bli ändring!



Bild ifrån Lördags när Denis och hans band spelade på Club aqua i Kristianstad. Hoppas att det går bra för dom för jag tycker personligen att dom är grymma rockare. Man måste börja någonstans, eller hur? Hade en trevlig kväll med en massa skratt. Var dock otroligt trött på kvällen, man blir faktiskt seg av att se alla fylle-hundar som yrar runder och konstigt nog så saknar jag inte det ett dugg men det är ju för att jag har mitt lilla liv i magen! Kim hade roligt iallafall och det är huvudsaken. Man måste ju ställa upp i ett förhållande, inte sant?

Nej nu ska jag försvinna ner och göra lite lunch hade jag tänkt. Vad ska det bli idag? Spagetti och köttfärssås kanske? Det är ju SÅ gott! Skriver senare igen. Puss och kram







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: