Vecka 12+4

Vecka 12+4

Nu har det gått så långt att jag har gått gravid i över 3 månader. Kan inte förstå det själv ens. Att tiden går så himla fort. Känns som om det var igår jag fick reda på det. Dock har det inte varit en dans på rosor utan nästan det värsta i mitt liv samtidigt som det bästa. Har mått konstant illa och kräkt har jag också gjort. Men det sägs att illamåendet ska gå över sakta men säkert nu i vecka 12 och jag ber till gud att jag inte är en av dom som går med det hela graviditeten. Vill njuta av den lille plutten i magen också =) Det vill min kära pojkvän också. Så han slipper höra mitt eviga gnäll varje dag i 9 månader, stackaren! Uppskattar att han orkar med mig ens. Men så är det. Man ställer ju upp för varandra!



Idag har jag faktiskt varit duktigt. Har ringt till körskolan och bokat tid för körning osv, ska ta tag i det nu. Räkna med att jag är ute på vägarna och kör om 1-2 månader. Bäst att ha körkort när man har en liten också. Så man slipper ta allt på bussen. Kan bli lite jobbigt om man har mycket saker, vilket man har.

Nu ska jag gå ner och äta potatis och kyckling filé, mums! Sen ska jag bege mig till Emelie och Isabella och sedan vidare till min man Kim! Saknar honom <3







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: