Gott med mat

Då har man fått i sig lite mat idag också, två gånger. Mums. Funderade på att göra kladdkaka innan men jag kom inte så långt. Är väldigt sugen på det dock. Vad är godare än kladdkaka? Äppelkaka dock men endå :)
Ska försöka ta mig till Emelie snart som sagt och hälsa på. Hon har ju flyttat till stan, så skönt att ha henne nära mig så man kan träffa Alexander lite oftare också, blir ju tyvärr inte så ofta nu längre! Ska hoppa ur min pyjamas och klä på mig så man ser lite vettig ut när man träffar folk. Sen ikväll kommer jag somna tidigt. Och imorgon är det fredag igen vilket innebär att jag ska träffa Kim <3 Blir nog mys framför en film och sen på Lördag är det 25års fest för kusin vitamin! :)

Kram på er







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: