6 Januari

Hade en riktig skitdag igår. Mådde illa hela tiden och hade otroligt ont i magen. Blir rädd när jag får ont i magen, man är ju rädd att det ska vara missfall eller liknande. Men barnmorskan sa att det var naturligt att ha ont, för det växer. Och det märker jag gott och väl att det gör. La mig i ett bad igår och sen blev det sängen en stund. Var skönt! Man kan ju nästan tro att jag snart ska föda, så som jag håller på. Men det är dock ett tag till innan den lille kommer ut. Längtar otroligt mycket. Känns bara som att man har så mycket man måste fixa med. Så mycket som måste köpas och allt möjligt. Blir galen, men bara att sätta fart. Det löser sig, eller hur?

Idag ska jag bara ta det lugnt tror jag. Om jag inte åker till Therese i Osby. Får se hur magen mår idag. Känner mig inte speciellt social när jag umgås med kompisar. Måste springa och små äta hela tiden för annars mår jag illa. Och hur kul kan det vara för er vänner egentligen? :) Ha en liten gris som äter hela tiden, haha..

Nej. Nu måste jag äta frulle-bulle! KOMMENTERA TACK ;)






Postat av: Becca

Oh vad spännande för dig Jessica!

Vet du vad? Jag har flyttat ner till Helsingborg nu, så vi kanske kan ta o träffas snart?



Kram

2010-01-12 @ 19:31:07
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: