3 januari

Vecka 9?

Jag kan helt ärligt säga att jag inte vet vilken vecka jag är. Jag är helt förvirrad av alla siffror. Men jag misstänker vecka 9, om inte mindre. Men vi får se. Den 14:e Januari ska jag och Kim till barnmorskan. Var visst inskrivning då. Och då ska dom ta blodprov och väga och mäta och allt vad det är. Blir galen på allt som ska göras.

Blev spådd i Lördags och hon kände på magen och frågade mig om jag var säker på att där bara var ett barn i magen, det är just det att det är vi ju inte. Med tanke på all tvilling-historia som finns bakom oss så finns där en chans att det kan vara två stycken små liv i magen. Tvillingar vid första försöket är inte dåligt isåfall. Jag fasar lite för att få reda på det men är samtidigt nyfiken, såklart!

Nu ska jag gå och få i mig lite frukost hade jag tänkt. Behöver lite mat i magen så bebisen eller bebisarna mår bra!
Ha en trevlig morgon eller middag!

Kram på er


<3 KIM







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: