13+3

Ja, då har man gått in i vecka 13 + 3 dagar. Mitt illamående har inte gått över än dock men jag hoppas att det går över snart. Har funderat på namn och jag har kommit på att jag inte är så säker på Lucas längre. Var helt spikad på att jag ville att mitt första barn skulle heta det, men nu har jag nog ångrat mig :) Ni får veta vid ett senare tillfälle vad det blir.. Om det är en pojke så att säga. Är det en flicka ska Kim bestämma namn, spännande :)

Malin är påväg hit med sin lilla söta pojke Wilhelm, längtar efter dom. Var så längesen jag träffade dom så nu är det dags minsann! Hon dyker väl upp här snart antar jag. Sen kommer Maria min prinsessa, hehe. Och det betyder MYS helaaaaaa dagen!

Nu måste jag springa, förlåt Maria för att det inte blev ett långt inlägg. Pusspuss







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: