På hugget


Man kan ju lugnt säga att jag är skriv galen idag. Fick sådan känsla i hela kroppen =) Ibland är det underbart att skriva av sig till sina nära och kära men även nya besökare. Håller ni inte med mig?

Nu är det inte mer än 5 dagar kvar till ultra ljudet och då får jag och min K se våran lilla skatt som ligger i magen. Vi längtar ju så att vi håller på att bli tokiga här. Håller tummarna för att allt är bra med det lilla livet, vad gör man som blivande föräldrar annars? Jag tycker endå att jag har levt mitt liv ganska normalt sedan gravitetens start. Jag har dock varit dålig på att äta fisk 1 gång i veckan. Men gör verkligen alla det och följer det till punkt och prickar?
Har fått inbillningar att barnet kanske inte mår så bra osv.. Man blir ju orolig, det är väl normalt?..

Jag hoppas att våran skatt mår bra iallafall, längtar efter att få se han/henne <3







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: