Lyckligast i hela världen

Nu känner jag lycka i precis varenda liten del av min kropp. Jag är så glad över allt jag har i mitt liv. Kim, bebisen i magen, familjen och vännerna. Måste vara världens lyckligaste tjej just nu. Träffade Kim och visst var vi inte tillsammans länge men jag blev gravid och vi valde att behålla bebisen, vilket är det bästa jag har gjort i hela mitt liv. Vi är glada och lyckliga och längtar efter vårt fina första barn. Vår kärlek är starkare än någonsin.







Postat av: Tezz

låter bra du ska vara lycklig. det förtjänar DU



puss

2010-02-24 @ 17:11:27
Postat av: Emelie, Elliotts mamma

fin tapet ni har =) har likadan i sonens rum! det är klart att jag kan hjälpa dig med design, du kan väl maila över lite bilder du vill ha med i designen samt önskemål om hur den ska se ut (färger, typsnitt osv, om de är nån design jag gjort tidigare som du tycker om osv) så ska jag fixa ihop nåt när jag har tid över. KRamis

2010-02-24 @ 19:21:59
URL: http://emlisch.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: