Godmorgon

Vissa nätter är ju helt omöjliga. Jag drömde en massa konstigt inatt om hundar som jag skulle hitta hem till, eller vad det var. Spännande värre må jag säga men man ville ju inte vakna sen, men vad gör man åt det då? =)

Idag ska jag väl inte göra mycket mer än att vänta in Malin och lille Wilhelm som jag ska mysa med såhär på morgonkvisten. Han är för söt den där lilla sötnosen. Bara längtar så otroligt mycket efter min egen lilla plutt i magen. Ihhihii!

Skulle bara skriva ett morgon inlägg så att ni vet att jag lever idag! =)
Skriver efter mina vänner varit här.
Kram på er





Postat av: vicky

haha ja hos mig med =) vart bor du nånstans?

2010-02-23 @ 10:52:19
URL: http://victoriahellgren.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: