Sofine Åberg

Det har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Sofine framför allt har blivit så mycket större, piggare, gladare och svårare att somna på kvällarna. Men vi är glada för det. Hon förgyller ens dag och jag är så glad att få vara hennes mamma. Vet inte vad jag hade gjort om det hänt henne något. Läste lillaellyskampmotjebb blogg och blev helt tagen. Även om man själv är mamma så kan man inte riktigt tänka sig in i situationen och jag mår bara dåligt när jag tänker på hur det är.. Stackars föräldrar men framför allt, stackars lilla Elly, men jag håller alla tummar jag har! Livet är orättvist!

Sofine i alla fall väger 7220 och är 63,5 lång. Hon växer och frodas. Äter numera lite gröt på morgonen och lite blåbär på kvällen. Och dessutom får hon sin dricka, (äppel) och mamma som man är så byter jag ut juicen emellanåt till vanligt vatten så att hon vänjer sig vid det också! Just nu sover hon hos sin pappa i famnen, närhets sjukare barn kan man nog inte hitta men jag bara älskar att ha henne i min famn och mysa så jag klagar inte det minsta!


Mor & dotter på dop dagen

Idag har vi varit på barbacka med Petra och hennes söta tvillingar Isabella och Melisa & Pernilla och hennes söta Vilda. Var ju lagom skoj. Man fick inte ta in vagnen inne på cafét. Tycker att det borde finnas gränser faktiskt. Kommer det in en tvillingmamma med två vänner som också har barn så borde det finnas undantag. Det är nog lättare sagt än gjort att bära på 2 stycken flickor på en gång. Och jag gnäller över 1, avundas min kompis som klarar det och är glad att jag lärt känna henne och kan följa hennes tvillingars uppväxt, underbart <3 <3 <3


Underbara flickor som har världens bästa mamma






Postat av: Petra

Underbara lilla Sofine bara växer o växer. Goa unge!!



Glad att jag lärt känna dig med! Du är en sann vänn <3 kärlek till dig och din underbara dotter.

2010-12-10 @ 23:51:15
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: