Snart är det jul

Jag kan inte förstå att det snart är julafton! Inga julkänslor har man heller. Attans, men när man inköpt lite lussebullar (jag orkar inte stå och göra) och pepparkakor så kanske man får lite. Hälla upp en mugg glögg och lite jul musik på så kanske man får lite julkänsla, kan ju hoppas i alla fall. Vad finns det annars för tips på julkänslor? Ska åka in nu på söndag och mysa i stan lite också. Om lillans hosta har blivit bättre såklart, men det verkar vara bättre nu, skönt det!

Nu ska jag prata lite med grannen & sedan dricka energy dryck och äta daimchoklad samtidigt som jag kollar på sista avsnittet av lyxfällan! Såfort grannen gått så ska jag skriva lite mer + lägga ut bilder!!






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: