Morgon

Godmorgon! Idag är jag TRÖTT. Gick och la mig igår vid 23:30 - 24:00 ungefär.. Sofine fick mat och sedan slocknade hon igen efter att ha sovit 2 timmar redan. Sedan vaknade hon igen men jag vet inte ens vilken tid det var för jag kollade inte på klockan. Hon fick mat och sedan somnade vi på stuts igen. Därefter vaknade i klockan 08:45 och mös och busade lite, alltid mysigt med lite morgon bus, vår flicka är ÖVERLYCKLIG på morgonen :) Nu har hon precis fått sin morgongröt och sedan ska hon ha ersättning om en stund, först leka lite i babysittern och sedan ska vi busa tillsammans. Hahaha! Jag måste ha mitt morgon kaffe och vad är inte bättre än en flicka som sitter och leker själv en stund då! Underbara flicka, finns ingen som står mitt hjärta så nära! Mamma älskar dig mest av allt! <3 <3

Lägger in lite bilder senare!





Postat av: sabina

men nu har du sovit bra. skönt!

2011-01-28 @ 09:59:56
URL: http://minbebis.com/blogg/sabinamamman

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: