Längtar till sommaren..

Detta pissvädret gör mig illamående! Visst att det är mysigt, men BARA på julafton. Nu är det bara jobbigt framför allt om man har en barnvagn att asa på osv.. Hade Sofine varit äldre hade man ju kunnat åka pulka med henne men det är ju inte det lättaste just nu när hon bara är 4 månader!

Idag blir det i alla fall inte att jag beger mig ut. Möjligtvis att vi går ner till affären men inte mer än så. Jag går INTE själv i alla fall! Jag får se hur vädret är på söndag. Vill verkligen in då för det är sista söndagen som är öppet, väl? I vilket fall som helst så är det MYSIGT att gå och framför allt när det är 4 advent ;) Återstår att se..

Den 22:e ska jag & Fine träffa ÄLSKADE Maria, äntligen! Längtaaaar såååååå <3







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: