Kärleken till sitt barn

Jag visste inte att man kan kunde älska så som man älskar sina barn. Helt otroligt vilken kärlek man har att ge dom små liven! På morgonen vaknar man av ett leende som tittar upp på en, helt otroligt vilken känsla det är. Som sagt, trodde jag visste vad älska var innan, men herregud, LÅNGT ifrån. Sofine är så söt och go och hon gör livet så sjukt underbart <3 <3

Idag ska vi bara ta det lugnt hela dagen tror jag. Sofine har lite hosta men ingen feber eller förkylning så det är nog ingen fara. Känner mig själv också lite hostig så vi får ligga här och kolla på film tillsammans hon och jag och bara mysa, finns inget underbarare! <3 <3

Nu måste jag äta lite frukost!
Tack och hej ifrån Sofine och mig!






Postat av: Malin

Nemen vännen har du börjat blogga igen=)



Vi va där me Emelie o Alex. Får ses nån dag!

2010-12-15 @ 10:29:02
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: