Inte skrivit på ett tag..

Nej, det har varit fullt upp här. Det har ju varit julafton och då blir det en massa som ska fixas. Handlat julklappar, julpyntat och en massa mys bara så jag har inte haft en tanke på att skriva blogg. Men nu efter allt julstök så är jag ännu en gång tillbaka.

Den 23:e var vi hos Sofine´s farmor + familj och firade julafton i förtid, mysigt var det med lite förtids jul med god mat och SÅKLART julklappar! Dom flesta under granen var till Sofine och jag skojar inte om jag säger att vi öppnade nog 50 julklappar till henne ungefär! Hon fick MASSOR av kläder i alla storlekar, en overall, leksaker i massor och massa praktiska saker också så som tallrik och bestick, muggar, och sen fick hon ett babygym också (fast i förtids julklapp) typ 1-2 månader innan ;)

Den 24:e och självaste julafton var vi hos mina föräldrar! Alltså Sofine´s mormor och morfar och där var också hennes morbror och gammelfarmor + farfar! Vi hade en väldigt trevlig dag. Började med kalle anka och glögg och sedan god julmat och därefter julklapps öppning. Där fick Sofine en åkpåse (så nu använder vi sittvagnen), böcker, kläder och annat smått! Vi är väldigt nöjda med allt och som en kär kompis Petra (petratvillingmamma.blogg.se) sa; det är dom som inte förstår någonting som får mest! MEN VI ÄR LIKA GLADA FÖR DET!

Nu sover lilla hjärtat efter att hennes pappa har nattat henne. Hon sover i soffan änsålänge, får ligga där lite tills djupsömnen kommer in! Sedan ska vi titta på en film och mysa, det behöver man ibland! JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ! <3







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: