Godnatt..

Nu säger jag godnatt för mig. Har kollat klart på lyxfällan och det var väl helt okej idag! Mannen sitter med Sofine i famnen men hon verkar inte ett dugg trött. Hon brukar somna mellan 22:00-23:00 fast dock en natt var hon vaken till 01:30 innan hon somnade men det har bara hänt 1 gång. Nu har hon vaknat 1 gång varje natt, runt 03:30 ungefär. Hon börjar bli gnällig nu så nu är det nog snart dags att nattas. Antigen av mig eller av mannen men jag tror det blir av mig, hon är så otroligt mammig den lilla flickan, i alla fall på kvällarna/nätterna men det kan ju bero på att älsklingen jobbar nätter så att hon träffar inte honom så ofta då! Men det gör ingenting för dom är så underbara tillsammans på dagarna!

Imorgon är det fredag och om jag inte minns fel så ska Sofine´s andra fadder komma på besök, Deseree. Hon nämnde att hon var ledig hela dagen imorgon så hon tittar väl inom på en kopp kaffe och en massa tjabb, hoppas det i alla fall för jag och Sofine saknar ju henne så klart! Påtal om vänner så kommer Maria snart ner till Skåne och hälsar på sin familj & vänner inklusive mig och Sofine, vi ska till mamma och pappa på onsdag och träffa henne där hemma! Ska bli så mysigt. Saknar henne så sjukt mycket och det känns helt sjukt att hon inte har träffat Sofine ännu och hon är ändå 4 månader, över det, snart 4 månader och 1 vecka. Hon har inte sett min andra hälft liksom, det ska bli kul att se hennes min, både Sofine´s och Maria´s för jag tror inte att hon kan tänka sig mig med barn, men ja, på onsdag så ses vi och jag längtar SÅ SJUUUUKT MYCKET!!!

Nu börjar Fine bli trött så nu ska det nattas! Jag skriver imorgon, godnatt på er och ge er inte ut i detta vädret!







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: