Godmorgon

Idag är vi minsann uppe med tuppen. Lilla fröken har fått banangröt och den var väl sådär uppskattad. Den var väl mest rolig att leka med, men det är ju bara kul att dom leker och trilskas ibland! Roligt ska dom små liven ha! <3
Nu ligger hon i soffan med sin hemkomna pappa och äter välling. Japp, det behövs också. Vår flicka äter inte så pass mycket mat att hon blir mätt och dessutom får hon bara smakportioner så välling är ett måste åt en hungrig flicka som blir hungrig efter 3 timmar av babysemp 2 :/ Trodde den mättade mer, vi har på det högsta rekommenderade för 4-5 månaders barn, någon som vet något om det? Tycker det är konstigt eftersom att jag har hört att babysemp 2 ska hålla barnen mättare längre än 4 timmar!!!!



Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och se vad dagen har att erbjuda idag. Vi har inget planerat men jag har fått höra att det är lucia i stan idag eller har jag fel? Jag vet att lucia är imorgon (13:e) men det brukar väl vara på söndagar i stan? Äch, jag vet inte.. Vi får väl se vad som händer! Blir väl skoj och stim med vår lilla Sofine, som vanligt <3 <3 <3 <3 Beställde förresten en jacka till Sofine igår. Den har kostat 249:- men kostade bara 99:- så såklart åkte den ner i kundvagnen, haha! Köpte dock en lite större storlek så att hon ska kunna ha den. Vi får väl se! Blev två julklappar till mannen också men jag har ingen aning om han blir glad, återstår att se på julafton. Undra om man ska gömma presenterna hos mamma och pappa, han kanske tjuvtittar annars? ;)



Gullungen sitter i babysittern, jag sitter vid datorn med kaffe och mannen spelar något lord of rings sak på sin dator, allt är i sin ordning! Nu tackar vi för oss såhär på morgonkvisten, skriver självklart senare!


MAMMA ÄLSKAR DIG






Postat av: Petra

Den jackan tänkte jag med köpa, men ångrade mig då det inte kändes så lönt. Tror den är ganska varm nämligen=) men den är riktigt fin, älskar färgerna! <3

2010-12-14 @ 23:40:30
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: