Dålig uppdatering

Hade en massa att göra igår, eller egentligen inte men jag hann helt enkelt inte starta datorn och skriva blogg, så jag gör det idag istället.

Fine somnade vid halv 22:00-22:30 igår och vaknade kl 08:30 ungefär så ett antal timmar har hon sovit. Hon vaknade en gång vid 03:30 och ville ha mat, eller hon ville kanske inte egentligen men snäll som jag är så går jag upp och gör mat till henne. Hon blev nöjd och slocknade direkt igen sen sov hon till 08:30 som sagt. Nu är vi uppe och myser med Sofines pappa som nyss kommit hem ifrån jobbet. Satte honom i arbete direkt att ge Sofine lite gröt. Ger henne banangröt på morgonen och efter gröten får hon sin ersättning i vanlig ordning, dock äter hon ju inte lika mycket av den och det är ju bra, för det ska hon inte göra heller! Min lilla gris, äter hela tiden, haha!

Var ju hos barnmorskan och jag kommer inte ihåg ifall jag skrivit det här redan en gång men i vilket fall som helst så skriver jag det igen. Sofine väger 7520 g och är 63,5 lång! <3 Underbara flicka! Bara längtar nu tills hon kryper runder och pillar på allt, ska bli SÅ kul med en massa bus. Nu kan hon ju inte göra speciellt mycket men självklart är det roligt ändå!



Haha, nu när man tittar på magen i efterhand så var den ju VÄLDIGT stor, varför sa ingen något? Hade jag förstått att den var sååå stor så hade man väl i alla fall haft en tanke på att Sofine kanske var lite större. Men på bvc lugnade dom ju mig med att "Det är minsann en liten flicka du bär på" Sedan NÄR blev 4725 g en LITEN flicka?







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: