16 december....

...Och snön bara öser ner här i Skåne. Visst är det mysigt om man INTE ska ut i det. Gäller att klä på sig ordentligt. Jag och familjen ska nämligen bort till Kvantum och det tar en 15 minuter i vanliga fall så jag gissar på 30 idag! Vi har ju hund och barnvagn att asa på. Men blöjor och lite mat måste inhandlas. Jag håller på att hungra ihjäl mig! Så lite mat i magen hade jag inte gnällt över.

För övrigt idag har vi varit inne hos grannen och druckit kaffe och städat. Sofine har suttit i sin hoppgunga och det var väldigt spännande. Vågar dock inte lämna henne i den så det blir inget ställe man sätter henne ifall man ska städa osv för jag tycker den verkar lite opålitlig men att sitta där ibland när Mamma & Pappa busar med henne är ingen fara! Kanske blir bättre när hon är större?


Såhär busig är man i hoppgungan. Ingen lugn sekund och MASSA skratt! Underbart <3






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: