12 december

Idag är det den 12 december vilket betyder att Sofine är 4 månader idag. Helt slut vad tiden går fort, jag hinner inte med. Vid 4 månaders ålder kan hon en hel del, vårt lilla mirakel. Imorgon bär det av till bvc igen för att mäta och väga. Alltid lika spännande att se hur mycket hon har gått upp osv.. Sist (för en vecka sedan) vägde hon 7220 g och var 63,5 lång så kan ju bli spännande att se om hon gått upp ytterligare! <3 <3 <3 <3

Fick tvätt tid idag, behövdes verkligen. Samlar ju på sig en hel del under bara några dagar. Mycket spykläder resulterar i en massaaaaa tvätt. Så eftersom att ingen kom när tvätt tiden var satt kl 18:00 så snodde jag den 18:35 ungefär. Too bad för den som skulle tvätta och inte kan hålla sina tider säger jag. Ge det till någon som BEHÖVER DEN! Mannen sitter vid datorn och spelar, i guess. Fine sitter i babysittern och leker och Tyson (hunden) ligger i sin korg och glor, och jag, jag sitter här och uppdaterar. Livet är inget annat än underbart, okej.. En större lägenhet lite mer centralt eller i hammar hade inte suttit fel men vi fortsätter att leta, snart kommer vår tur!


Sofine några timmar gammal <3 <3


Sofine idag, 4 månader <3 <3






Postat av: johanna med tyra och otto

Åh vad skoj att du hittade in på min blogg, hur är det med er?



klänningen hittade jag på bubbleroom:)



kram

2010-12-13 @ 08:54:31
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: