hektisk helg

Har haft fullt upp hela helgen, därför jag haft en dålig uppdatering. Jag är inte VAN vid att behöva skriva varje dag. Tycker att jag gör det när jag har en massa att skriva om, men nu är man gravid och har ständigt något nytt att skriva om, osv.. I vilket fall som helst så har jag fått i mig mumsig mat hela helgen, blev t.ex julmat, eller påskmat i Lördags hos farmor som fyllde år dessutom. Gottigottgott!

Maria var här nyss. Smaskiga saker hon hade att berätta. Hahahahaha, jävla killar säger jag bara. Vissa är ju nästan liten skrämmande. Men det finns en kär och go kille i dom allihopa, inte sant? Maria - GO GO GO! Hahaha!

Nu ska jag hoppa i sängen.
Här har ni en bild på mig som idag går in i vecka 23 (22+0) Bebisen är älskad och även min kära pojkvän.






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: