Godmorgeeeen..

Uppe med tuppen? Ja, det kan man kanske säga. Eller nej, kollade nyss på klockan och den är ju redan 9 för fan!
Okej, jag är INTE uppe med tuppen idag! Det är en sak som är säker. Men jag har verkligen vaknat från och till hela natten. Drömt en massa mardrömmar om helt sjuka saker IGEN, kan det inte sluta nu. Jag vågar snart inte sova själv mer. Tur att jag slipper det snart dock, jag och min man ska flytta ihop och om allt går som det ska så sover vi första natten i vår lägenhet den 1/5, kan ni fatta det.. Det är verkligen SNAAAAAAAAAART! Woowoooo!

Blev bara en liten uppdatering av mitt perfekta liv, haha. Ska äta lite frukost och njuta av det fina vädret. Skriver när jag har mer energi, om någon timme eller så :)






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: