Ge mig visning på lägenheten

Har nog varit inne på min mejl ca 1500000 gånger idag. Vill ha visning på lägenheten nu så att man kan kolla och bestämma sig för om man vill ha den eller inte, dock tror jag att vi vill ha den. För det priset kan den ju inte se rent förjävlig ut. 2:a på 57 kvm för 5282, är inte det ganska saftigt? Då är den säkerligen sjukt fin, i hope. Huvudsaken är att man trivs sen får det kosta vad det vill. Okej, jag betalar INTE över 6000 för en tvåa, hell no. Men vi ska inte bo här så länge endå, vi ska ju ha antigen en trea eller ett hus sen, beroende på hur ekonomin ser ut. Hus är dock det som står överst på önskelistan. Jag vill ha ett korsvirkeshus men det får jag nog diskutera med min man. Vilka framtidsplaner jag har va ;) Underbart...  Men det är som det ska vara. Man ska ju se en framtid med sin älskling! <3

Vad ska man göra idag då? Mer än att ligga i sängen och dega. Höhö. Jag ska fråga pappa om han vill köra och köpa godis, så sugen på att ha något gott till tv:n ikväll. Något som vattnas i munnen på mig är dock jordgubbar, kan inte min man köpa det till mig. Kostar väl 30 kr för 9 st.. HAHA, tror ni att han ställer upp för mig? Klart att han gör :) Han är ju den bästa som finns, han och bebisen förgyller min dag, plus min familj och vännerna såklart.

Jag kan ännu inte smälta att jag ska bli mamma. Det har inte riktigt gått in ännu, även om magen växer så förstår jag inte det. Det är förmodligen helt normalt eftersom att det är en stor omvändning, tänk att gå ifrån (fest-prinsessa) till mamma. Jag älskar mitt beslut och det är det bästa beslutet jag har tagit i hela mitt liv.. Vi ska bli föräldrar till ett litet knyte som är "gjord" av kärlek, vad dumt det låter att skriva gjord av kärlek, men vad skriver man annars? Ni förstår ju !! =)

My baby & my baby - i love you!






Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: