Alla dagar är inte perfekta..

Jag skrev ju i mitt förra inlägg hur glad jag var idag osv.. Och visst är det väl alltid så (slår aldrig fel) att när dagen börjar bra så finns det alltid någon som förstör det, kanske inte med mening men som förstör endå. Så tack så hemskt mycket för att min dag är förstörd nu. Blää, känner mig mega deppig. Hoppas innerligt att det går över framåt kvällen så att jag kan vara glad hos min älskade pojkvän som jag ska till idag, (förhoppningsvis) om det inte blir ändring där också :/ Men det är inget jag hoppas på.

Något som gör mig glad iallafall är att jag beställde lite saker igår. Tyckte det var dags att förnya garderoben, EHH VA? Hahaha. Jag har verkligen miljoner kläder men har ingen aning om hälften. I vilket fall som helst så beställde jag en midje jacka i färgen grön, oj oj oj. Behövde lite färger eftersom att man lätt samlar på sig mörka, tråkiga färger.
Sedan beställde jag en randig tjocktröja med trekvarts armar :) Skönt att ha en sommarkväll. Allt beställt ifrån nelly.com, älskar den sidan! Aldrig någonsin blivit missnöjd. Och då har jag endå beställt en hel del därifrån ;) Lägger in bilder på kläderna såfort det har dykt ner i min brevlåda!

Hörs sen. Nu ska jag sura och lyssna på musik. Hahaha, skit ner dig Jessica!





Postat av: Malin

Hahah ingen risk att ja köper den:D

2010-04-27 @ 19:16:27
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppdatera!!! :)

2010-04-29 @ 12:22:52

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: