Utgång igår/Mys idag

Ursäkta mitt total smockade schema. Har faktiskt inte hunnit skriva blogg (dålig ursäkt ?) Haha, det det är faktiskt sant. Har mycket att göra om dagarna, mer än jag faktiskt själv hinner med. Sen ska man pressa in vänner, pojkvän, familj osv.. Det är ju inte det lättast. Och LEDSEN om jag säger det, men jag prioriterar inte bloggen så mycket. Men men...

Igår var det utgång med Rebecka. Satt först här hos mig och grillade, drack osv. Hällde i oss Hot shot som är så J*VLA gott. Smakat med någon ? Om inte, GÖR DET FÖR DET ÄR DET VÄRT. I vilket fall som helst så väntar jag på Rebecka som skulle komma med frukost till mig nu vid 11:00, vilken lyx va ? ALLT serverat på silverfat ;) Hon har dock inte dykt upp ännu. Men hon kommer nog snart ! Det är bäst för henne, för jag är hungrig nu och sugen på nybakade frallor med ost och paprika, mums !

Senare idag beger jag mig till Lund och dricker Vanilj latte på Espresso house. Godare kaffe finns inte. Vilken är din favorit ? Skriv gärna och berätta, får kanske prova någon ny snart nämligen, hehe !

Ska dricka mitt kaffe nu så vi får höras senare, jag LOVAR jag skriver igen.
Pusselipuss på er alla små grisar !


F*cking sexy !







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: