Upp och hoppa lilla loppa

Godmorgon.

Nu har jag vaknat till liv, blev väckt. Skönt var det att sova och hade gärna sovit lite till men ibland får man ta sig i kragen och resa på sig även om man inte vill. Helenas crazy-katt som jag disukterat tidigare var ovanligt lugn inatt. Blev bara väckt ungefär 16790000000000 gånger, men det är ingenting emot vad det brukar vara. Man får ju vara nöjd med vad man får, inte sant? Ska snart bege mig hemåt och lämna lite kläder som behöver tvättas. Mamma tvättar för fullt där hemma nu och fick stränga order att "det som inte kommer i tvätt korgen tvättar jag inte!" Så, jag får ju snabba mig hem innan klockan 13:00 annars blir inte mina kläder tvättade, oohoo.

Drömde förresten värsta drömmen inatt. Herregud. Vaknade klockan 06:00 och behövde gå ut och röka för den drömmen var helt verklig. Jag och Helena tog typ pengar och sånt. Haha, undrar varför jag drömde så. Men men. Ska kolla drömtydning. Kanske betyder det något bra? =)

Nu ska jag äta frulle bulle så vi får faktiskt höras sen.
Puss & Kram







Vad har du på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Dina tankar/åsikter/hälsningar: